Travhästen iFokus

Travhästen

Etikettallmänt
Läst 1793 ggr
[Kanehant]
1

Förslagslådan

Ganska många inlägg handlar om hästutrustning till salu. Skulle det inte gå att samla dem under någon gemensam rubrik, t.ex. "stallbutiken" (eller köpes och säljes)? Förstår att det kan vara bra för den som vill sälja eller köpa någon pryl att ha ett forum att annonsera på, men samtidigt är det inte så kul som läsare att hitta flera inlägg i följd från samma person med olika sorters hästutrustning till salu. Använder man en gemensam rubrik så kan den som söker någon utrustningsdetalj lättare hitta dit, samtidigt som den som är ointresserad kan hoppa över den rubriken.

ginher
0

det finns väl redan en sån flik?

[Kanehant]
0

Jo, fliken finns, men om man inte lägger det under gemensam rubrik så ligger ju varje enskild annons ute som inlägg i kolumnen till vänster. När det är så få inlägg i övrigt så blir det mest ett forum för köp- och sälj, och det kanske inte var tänkt så från början?

Tusen
0

#2 Jag tror jag förstår ungefär vad du är ute efter men inte helt. Skulle du kunna precisera lite mer hur du vill ha det? Skall jag göra ett markerat inlägg som alltid ligger högst upp till vänster? Är det så du menar?

[Kanehant]
0

Ja, min idé är helt enkelt att du gör ett vanligt inlägg med passande rubrik, t.ex. "butiken" eller liknande, och förklarar att här går det bra att lägga in köp- och säljinlägg. Varje gång någon vill göra affärer så lägger man sin annons i den tråden som "svar". På så sätt får man allt inom denna kategori samlat. Det vore smart att som du föreslår  markera rubriken, eftersom så många har något att sälja. Därmed skulle de hitta rätt snabbare.

Tusen
0
[Kanehant]
0

Trevligt - det ser jag fram emot!