Travets Tummen upp
Vad tycker ni är det absolut bästa med travsporten?
Både det bästa med travet som händer nu elr bara rent allmänt
Just nu är det bästa att vintern snart måste vara slut så det blir drägligt att gå på trav igen!
Snart kan jag åka och fota trav utan att det är mörkt och kallt när det är dags! :)
fota trav är alltså det bästa med trav, haha.. och när delägarhästen Helios du gull vinner vilket han gjorde igår!! ;)
Spänningen då man får se resultatet av all träning. Men också när det går bra både för en själv och sina vänner. Det sporrar otroligt mycket.

Snart är det elitloppet, älskar att se det loppet, roligt, spännande och endast några av världens bästa är med
Det bästa med travsporten tycker jag är (eller bör vara) bredden. Man kan hålla på med en häst på hobby nivå för att man tycker det e roligt att träna och tävla med sin kompis. Eller det ska vara så, men ibland fungerar det inte riktigt så, för är man för dålig, så får man dåliga placeringar och då heller inga poäng så då får man svårt att komma med. Nu har dom iof gjort Poänglördagar, där kan man få vara med som hobby tränare/kusk.
Sen är det en bra sport som hela familjen kan vara med i. Även om man endast har en häst så kan alla göra något. Även små barn kan känna sig delaktig till att hästen gått bra deras enkla uppgift kan vara att mata med morötter 😍
Det är nog det bästa med travet…
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

Att samarbeta med vin vän Malin som jag äger mina travhästar ihop med. Att få se dem starta och kanske köra dem hemma själv. Allt känns som en enda stor bonus. Att hästarna tycker om att jobba.
Det är en sport som även stadsbor förstår sig på (min familj är av sådan härkomst) och jag är "bonne" ut i fingerspetsarna, men en dag på Sundbyholm, de är något som tom de kan tycka är trevligt :)
Jag är ju i princip helt ny på trav men det känns spännande och roligt och ett tillfälle att träffa nya människor och knyta nya kontakter :)