Travhästen iFokus

Travhästen

Etikett: grattis
Läst 1881 ggr
Tusen
0

Nu är vi 100 medlemmar!

Hurra! Skrattande

Vår sajt blir större och större och vi har nu 100 medlemmar på travhästen.IFokus.

Pillan33 blev vår 100:e medlem.

Hoppas ni alla är nöjda med sajten och om det är något ni önskar hoppas jag att ni hör av er.

Jag sitter just nu och jobbar på fler artikar men behöver tio.s om vad ni skulle vilja läsa om.

Skriv gärna vilka önskeartiklar ni har eller om du själv skulle vilja skriva en artikel, så kontakta mig så hjälper jag till att lgga ut den.

Alla är välkomna med allt, stort som smått. Glad

/Tusen (Ann)

[Fabtax]
1

Roligt! Men det vore ännu roligare om fler skrev här…

Tusen
0

Håller med. Har du några tips?

[Fabtax]
1

Njae, det vore lite förmätet av mig att komma med tips! Däremot vet jag vad jag gillar som läsare: artiklarna har varit bra, det är intressant när hästägare berättar om kommande och gjorda starter, lite diskussion piggar alltid upp (jag har själv försökt att väcka debatt), frågetävlingar kan vara kul när de är genomtänkta, och enkäter har det goda med sig att man måste bli medlem för att följa dem.

Sajten är ju rätt ny, och jag är med på fokussidor med tjugo gånger så många medlemmar men lika lite inlägg, så den här sidan är inte inte "unikt illa ute" på det sättet. Tror att ett bra knep är att lägga ut ett inlägg på kvällen så att alla som tittar in på sidan under morgonen möts av minst ett nytt och fräscht inlägg. Det är lite "avtändande" när det senaste inlägget gjorts för tre dagar sedan…

En snabb koll gav vid handen att runt 10% av medlemmarna har skrivit åtminstone något inlägg. Jag tror att ett bra sätt att behålla dem är att ge respons på deras första inlägg.

Det är bara att gneta på så strömmar folk snart till!

Flört