Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 1551 ggr
Valkyrija
2016-01-27 07:29

Artiklar?

Hej på er! Jag undrar vad ni skulle vilja veta mer om? Har ni önskemål om artiklar? :)

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
Elin01troedsson
2016-02-02 17:06
#1

Jag skulle gärna vilja läsa mer om specialutrustning, då jag letat efter sådana sidor men hittar inte många som jag tycker verkar bra eller om olika liniment & sådant som kan användas när hästen gått snabbjobb eller lopp och hur & varför man använder det 🙂

Valkyrija
2016-02-02 17:27
#2

Har du några konkreta förslag på specialutrustning? Något speciellt du tänker på? 🙂

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Elin01troedsson
2016-02-04 09:28
#3

Jag tänker på olika benskydd, var & hur de ska sitta & varför de andvänds.  Jag har kört en del olika hästar som har olika skydd och tycker det är väldigt lätt att glömma bort hur de ska sitta när man inte har andvänt det på ett tag. Tänker också på olika checkar som raymound, kanadacheck & frank o mara check och sådan utrustning 🙂

Evelina.J
2016-02-21 21:59
#4

olika uppkäk då menar jag inte själva betten utan typ fransk sido käk, Fourringschecken och nack käk. vet inte om de finns några fler?

Upp till toppen
Annons: