Annons:
Etikettövrigt-ot
Läst 2035 ggr
Valkyrija
12/25/15, 7:39 PM

Hur är du aktiv inom travet?

Som rubriken lyder, hur är ni aktiva? 🙂

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
[Carpinus]
12/25/15, 7:50 PM
#1

Före detta hästägare och med nära släkt både bland aktiva och travsportadministratörer. Numera spelar jag bara och lider med dem som försöker få en härlig hobby att gå någorlunda ihop ekonomiskt…

Fjäril
12/25/15, 8:20 PM
#2

Jag har b-tränarlicens. Plan på att ta licens för att köra lopp :)

Sajtvärd på Övernaturligt

nellie.p
12/27/15, 8:26 PM
#3

Har ägt många travhästar, uppväxt på travbanan och vi säljer hästar både i Sverige och utomlands, genom det är jag på travbanan i snitt 2-3 ggr i månaden, varit på landets alla travbanor när våra hästar tävlat och det blev många och långa resor. :) Min mamma jobbade som hästskötare, var med henne några helger och hjälpte till, osv. Hjälper till med spelet, t.ex. ta med den hästen eller gardera i det loppet Vill gå travgymnasium, ta kör- och montélicens och jobba som hästskötare, gärna utomlands. Älskar travet, och har inga planer på att sluta med det!

Hovgarden
6/14/16, 3:00 PM
#4

Saknade Uppfödare! :)

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

[Shia]
5/15/17, 10:29 PM
#5

Är blandat😂 körde ponnytrav tills jag var 12, gick då från shettis till storhäst (rida dressyr på travare i travstall) sela, duscha, fodra, mocka, vattna osv. Sen i höstas när bosse kom vart han min passhäst(e lavec kronos) å i julas(13 1/2 år) fick jag börja köra storhäst. Intervaller osv, uppvärmningar. Fortast jag kört 1.20 i 800 m på is. Och igår (1 må innan födelsdag) fick jag börja rida monte. Så kommer framöver ksk rida monte två ggr/vevkan. Kommer få hjälp av en monteryttare med tekniken osv😂😂

Upp till toppen
Annons: