Annons:
Etikettutrustning
Läst 4273 ggr
Valkyrija
9/21/15, 5:56 PM

Pris på kördress?

Hejsan! Jag är i full rulle med att designa min egna kördress. Såg att man kunde göra det hos Brizy. Det står dock inte vad det kostar och tänkte därför kika med er om någon visste vad priset brukar ligga på. Sedan så undrar jag också hur det funkar med sponsorer. Betalar sponsorn hela dressen eller hur funkar det? :)

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
Stallmima
10/15/15, 9:42 PM
#1

Du kan designa dressar hos alla företag som tillverkar dressar. Se bara till att mönster och färgkombinationer är lediga. Lite information om vad som står på ST https://www.travsport.se/artikel/tavlingsfarger

Örebro.OliviaA
10/16/15, 9:18 AM
#2

Jag gjorde bara en jacka sist och fick ponnylicens rabatt. Den gick på 2000:-. Så skulle väl gissa på 2500:- för storhäst. =)

Tusen
10/16/15, 5:24 PM
#3

Här är en prislista från förra året.
En kördress för stor häst är i princip dubbelt så dyr som för en ponnydress. Så någon jacka för 2500 kr tror jag knappast du hittar om du inte köper en begagnad.

Tusen
10/16/15, 5:25 PM
#4

Här har du andra dressar och priser.

Då det gäller sponsorer är det så att de betalar de ni kommit överens om. Det kan vara allt från en mindre summa till hel dress och ännu mer.

Upp till toppen
Annons: