Annons:
Etikettavel
Läst 1753 ggr
Tregly
2013-01-20 18:32

Dr No?

Jag håller på att släktforska om min sköthäst Diablo. Det är ett varmblod och egentligen heter han Digital Camera U:Dr No E:Super Photo Kosmos. Har hittat en hel del, men fortfarande inte alls mke info om hans mamma. Vad jag vet ägs hon av Stall T.Z och Lövis och är ett brunt litet sto. Någon som vet om hon går som avelssto kanske eller aktiv inom travet? Vore kul om någon också visste något om Digital Camera från tiden då han tävlade eller något om hans helsyskon, om dom är aktiva inom travet/framgångsrika?

Never judge someone. You don't know their history.

Seriously, you don't!

Annons:
Tusen
2013-01-20 21:20
#1

Om du går in på den här länken kan du se stam och hur det gått på tävlingar.

Vad jag kan se tävlar varken mamman eller avkomman.

D.C: slutade tävla 2008 , mamman Dr. No är född 1999 och har enbart gått premie och kvallopp. Hon är dessutom för gammal för att tävla.

Dr No har 7 avkommor. 3 ostartade och den vinstrikaste har tjänat drygt 1 miljon. Den är dessutom exproterad till Norge i juni 2010.

Dr NO fick sin senaste avkomma i somras vilket gör att man kan anta att hon går som avelssto. En dotter till henne fick sitt första föl i somras. Ytterligare en son är exporterad till Norge. En avkomma är död.

Där har du lite att börja med. Namet på de nya ägarna står också på den länken.

Lycka till med letandet.Skrattande

Tregly
2013-01-26 15:35
#2

Jo jag har varit inne där och kollat. Nej avkomman tävlar inte, han går här hemma :) Jaha så en av hennes avkommor har fått föl med.

tack så mycket för informationen! :D

Never judge someone. You don't know their history.

Seriously, you don't!

Upp till toppen
Annons: